Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza


Godziny pracy administracji w Przedszkolu nr 176

Kierownik gospodarczy: Krystyna Kruczek

sprawy finansowo – gospodarcze (m.in. bezpośredni kontakt z DBFO), przyjmowanie opłat, zapytania ofertowe, umowy, przeglądy, gospodarka magazynowa, żywienie dzieci

Sekretariat: Grażyna Wojciechowska

prowadzenie kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Korespondencja, BHP, nieobecności dzieci, załatwianie bieżących spraw, odpowiedzi na pisma, prowadzenie rozdzielnika, przygotowanie pism do dekretacji dla dyrektora, 

Korespondencja przychodząca i wychodząca jest dokumentowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym wykazem akt.

Przedszkole przyjmuje i załatwia sprawy

  1. Dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
  2. Dokumentację kancelaryjną – według instrukcji kancelaryjnej w sekretariacie przedszkola
  3. Dokumentację kadrową i finansową – według odrębnych przepisów.

Tryb załatwiania spraw

DYREKTOR PRZYJMUJE INTERESANTÓW w każdy wtorek w godzinach 16.00 -17.30 oraz w każdy inny dzień w godzinach 8.00 – 16.00 po uprzednim umówieniu. W sprawach pilnych w innym dogodnym terminie.

PODANIA, ZAPYTANIA, SKARGI, WNIOSKI można składać osobiście do dyrektora lub na adres mailowy: p176@eduwarszawa.pl

Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu oraz stopnia trudności zgodnie z trybem Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Bieżące informacje o dziecku: NAUCZYCIELKI poszczególnych grup.

Konsultacje indywidualne dla rodziców: NAUCZYCIELKI grup, SPECJALIŚCI według harmonogramu spotkań.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole nr 176 w Warszawie
odpowiada: Renata Błuś
data: 13-09-2022
wytworzył: Renata Błuś
data: 13-09-2022
data: 13-09-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-09-2022 - Edycja treści
  • 07-12-2020 - Edycja treści
  • 26-06-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 87